Wednesday 29 February 2012

KEK BATIK ARORA..lagi dan tempahan

saya buat lagi kek ni sebab tak puas hati dgn corak hari tu...hahahha

saje buat utk kawan..bagi je kat dia...dia ada kenduri akikah anak dia...:)

dia tempah kuih seri muka gula merah...kek ni saya bagi je..free..

bihun goreng....

kuih limas...

nasib baik sempat nak hantar jugak entry hari ni..almaklum ler..nak jumpa tarikh 29 hb feb ni nak kena tunggu 4 thn lagi baru leh jumpa..hehhehe...saya broadband tak dek itu yg senyap je...ini baru la online..

tempahan ni dari kawan baik saya...hari sabtu baru2 ni...dia buat majlis akikah utk anak dia..yg dia tempah kat saya ni utk majlis marbahan..makan pagi...tak tau nak kasi apa...saya bagi dia kek arora tu..lagi pun tak puas hati dgn corak yg memula saya buat hari tu..tu yg gatal nak buat lagi tapi sendiri tak lalu dah nak makan kek ni..hahahah..rezeki kawan baik...:) boleh tengok link dibawah  kalau nak resepi ye..hari ni saya rajin skit letak link..kalau dak kena search sendiri kat blog ni...hehehhe...BIHUN GORENG TAK DEK RESEPI...GORENG CAM BIASA JE..HEHEHEH







3 comments:

izahdaut said...

ooo patut la senyap je...
virus arora tak kebah lagi ye kak q.hehe

quinnie said...

itu le paseinya izah..nasib baik sempat post entry 29 hb ni..kekeke...

kita biasa la kalau dpt main warna tak leh nak stop..nasib boleh bagi kat org..kalau dak memang tak dek sape la nak makan...hehhehe

Patyskitchen - Exploring Global Flavor Around The World said...

wAH DAH SALIN BAJU BATIK QUINNIE....VIRUS INI MEMANG TIDAK BOLEH DISEKAT LAGI..AKAK DAH MASUK ROUND KE DUA KALI INI PAKAI BUNDT PAN PULA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...