Wednesday 20 February 2013

RINDUNYA KAT BLOG!!!



 Assalammualaikum semua...apa khabar? sihat ke? saya Alhamdulillah sihat....tetiba je muncul ye...ada yg rindu? hehehe...lama juga saya menghilang..bukannya tak nak online tapi sebok dgn kehidupan harian...:) rindu juga dgn kehidupan berblog macam dulu2....rindu pada kawan2....;)

minta maaf juga kepada sesiapa yg sebelum ni tak boleh masuk blog saya...ada kesilapan teknikal hari tu...saya sebenarnya berpindah..tu yg terpaksa tutup sementara blog ni...tak sangka pulak lama baru leh online....hehehe....internet pun tak dek kat rumah...itu yg tak boleh nak betulkan keadaan...minta maaf atas kesulitan....

tak dek resepi yg nak diupdate...kalau sempat saya masukkan ye....sebab sekarang ni berniaga kecil kecilan....saya jual kuih utk pagi sekarang ni...letak kat org je...tak dek la banyak sangat...ada juga tips2 terbaru yg saya nak kongsi sejak dah niaga ni...especially utk kuih2 yg pernah saya masukkan kat blog ni dulu...nak update skit je....tapi latest gambar lak tak dek....pagi2 dah kelam kabut nak hantar kuih tak sempat nak tangkap gambar...huhuhu

terima kasih pada yg sudi merindui dan berkunjung ke blog ni...moga ketemu lagi di lain masa....kalau sempat saya masukkan resepi terbaru....tak janji ye...jumpa lagi...muahhhh!!!

11 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Q.sama la ngan k.atie kejap2 tenggelam timbul.
Wah!dah biz ya..Alhamdulilah,rezeki.Semoga makin maju ya...

quinnie said...

terima kasih kak...tu le...bila dah bz ni memang tak leh nak update blog ni selalu cam dulu2...hehehe...ada masa tido je kejenye..kekeke

Amie said...

Bestnya Quinnie dah buka bisnes... moga sukses!

Marsita Yahya said...

Hi Quinnie...emmmbest nyer berniaga ya...semoga berjaya dan terus berjaya.

Sheila Shafeareen said...

Assalamuaalaikum Q Alhamdullilah sudah kembali..mmg rindu..heee alhamdullilah dah jd tokey kuih ye mudahan murah rezeki utak Q...

ada resepi baru2 masuk ye...suka kuih2 lama...

jgn hilang lg tau
rindu pada mek siam kita tu...

Rohah said...

tertanya2 lama menghilang..alhamdulillah dah jadi saudagar..semoga bertambah rezeki..

Unknown said...

akak tergolong dikalangan yang rindu.. mana menghilang g bertapa kat gua tempurung ye...

ady said...

as-salam
nice to see u again Q..

dari dapur nasya said...

yeyy...heroin gangnam dah kembali ha...ha....jgn lupe updte resepi ya q sayanggg...

quinnie said...

kak amie...tq..kecik2 je...hehehe

marsita...terima kasih atas doa...:) salam perkenalan dari saya...

kak shela..saya pun rindu kat mek siam tu..huhuhu

rohah..saudagar kecik je...hehehe

kak norlie...hehehe...tak duk dlm gua...duk dlm rumah je...kekeke

ady tq sudi singgah sini...sorry tak leh nak buat kunjugan balas ye...saya online sementara je ni...huhuhu

nasya....letak satu dua resepi je kot...mana yg sempat je....hehehe

Anonymous said...

salam Q,patut lh lama xnpk..dn bisnes, moga terus maju..salam rindu gak :) zila66

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...