Tuesday, 14 August 2012

IKAN KELI DAN SOTONG PANGGANG

guna hj sernan paste je..senang keje :)


Assalammualaikum..... saje nak tunjuk menu kelmarin...sotong panggang dgn ikan keli panggang..saya guna paste hj sernan je....hj sernan ni ada byk produk dia...paste ikan bakar ni tak tau berapa rega dia..tapi leh masak dua kali le..sedap rasa cam sambal kat kedai ikan bakar...tak dek resepi le hari ni ye..tayang menu je...kekeke...beli je paste lepas tu lumurkan...kalau nak tambah sayur ke apa ke boleh je..saya tambah petai dan hirisan bunga kantan..lepas tu bakar sampai masak :) dah siap..senang kan? hehehe

pstt...paste hj senan ni ada jual kat muar je rasanya :)

4 comments:

Amie said...

Kalu gitu kak Amie kena cari gak pes hj sernan tu Q...

Asmah Yusof said...

Slm Q...
bset tue...tp mane nak crk paste hj sernan?

myda_ahmad said...

sedapnya qq....dh lama x mkn ikan bkr...sotong lagilah...huhuhu,..

quinnie said...

kak amie...kena gi muar le kak kalau nak beli..hehehhe

kak asmah...beli kat muar kak...:)

myda..senang keje guna paste ni...hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...