Wednesday, 15 August 2012

SELAMAT HARI RAYA ADILFITRI


Assalammualaikum...dikesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya Aidilfitri buat semua pengunjung blog qasehququinnie...semoga lebaran ini membawa senyuman serta kebahagian kepada kita...saya juga ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa sepanjang saya berkecimpung dalam dunia blog...kepada semua penyumbang resepi minta dihalalkan segala resepi yg telah saya cuba selama ini dan mohon maaf jika ada yg tersinggung sekiranya saya telah mengubah suai resepi tersebut....ia hanya sekadar memenuhi citarasa saya sekeluarga dan kadangkala tidak semua bahan masakan ada didapur saya tetapi hati ini berkobar2 ingin mencuba...harap tiada yg berkecil hati...saya juga halalkan segala resepi yg telah saya kongsikan didalam blog ini...

rasanya ini entry terakhir sebelum raya....malas sgt nak update blog...dgn internet yg belum pulih lagi....kepada yg pulang ke kampung...berhati2 dijalan raya dan semoga semua selamat sampai ke destinasi masing2...

akhir kata salam lebaran dari saya sekeluarga :)
mohon maaf zahir dan batin...

Assalammualaikum...

 

15 comments:

Sheila Shafeareen said...

Assalamualaikum Q...di kesempatan ini juga akk mohon kalau ada salah dan silap tekasar bahasa bila menulis...dah halal kan ye resepi2 yg di kongsikan besame...

*SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN* Khas Buat Q dan keluarga tecinta....raya nnt masak sdp2 yeeee :-) Salam Syawal Dari kak Sheila Sekeluarga

quinnie said...

kak shiela...sama lah kita....saya pun minta maaf jua kalau ada tersalah kata sepanjang perkenalan kita kak...tang makanan tu...Insyaallah...menu dah ada dah..hahahaha

Delima Zamrud said...

Selamat hari raya maaf ahir dan batin QQ :D..

myda_ahmad said...

selamat pagi Qq..
samalah juga,maaf dipinta sekiranya ada yg tersinggung emosi .....
SLMT HARI RAYA...
thn nie saya blk selama perak,w/p m@f inlaw dh x de,kena tgk jugak abg2 kakak yg lain di kg...lepas tu baru blk kg saya Felda Pemanis sgt...

ibundo said...

selamat hari raya Q. Maaf kalau ada tersilap kata.

~~zana@pb~~ said...

Selamat hari raya Q....akk belum sempat nak buat kad raya, maaf zahir batin ye Q:-)

Amie said...

Selamat hari raya Quinnie. Mohon ampun dan maaf andai ada tersilap bicara dan gterkasar bahasa sepanjang persahabatan maya kita.

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Salam lebaran Q.Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin. Muga Q dan family bahagia dihari lebaran.

zila norazila said...

salam syg q
salm lebaran dari zila jua..mohon maaf jua dari zila jika ada kata2 yg menguris hati..:) heppy eid mubarak

Kak Rose said...

Asalamualaikum dan selamat hari raya maaf zahir dan batin andai ada tersilap kata terkasar bahasa semasa berblogging.

sudipVSsenduk said...

Salam Aidilfitri buat Quinnie sekeluarga. Maaf zahir & batin ya

Paty's Kitchen - Cook with passion. said...

Selamat hari raya quinnie, maaaf zahir batin. nak duit raya datanglah ke rumah ya.

Rohah said...

salam lebaran...& maaf zahir dan batin..

Khairul Hakimin B. Muhammad said...

Selamat ari raya Q!~!;)

hazila said...

Salam Lebaran buat Q sekeluarga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...