Wednesday, 2 November 2011

wordless wednesday...dan tempahan..:)




bagus juga ada hari wordless ni..hahhaha....bz skit hari ni..lagi pun hari ni ada gangguan elektrik....saya tayang gambar dulu la ye....tempahan dari kawan baik saya..ain minggu lepas....onde2/buah melaka...kuih limas...lepat pisang...tapi saya ada buat lepat pisang bersagu utk makan sendiri...mee hailam..kek karamel berombak beralun....mee dgn kek tak sempat nak tangkap gambar...

nanti saya update resepi buah melaka dgn lepat bersagu ye...:)

11 comments:

Naz / Nadz COSK said...

Amboiiii... Bnyknya tempahan.. Semoga terus murah rezeki Q yer..

Cheq Sue said...

eh...rasa dah lama oder, nape x sampai2 lagi ni?

Anna Qawina said...

sejak bila pandai wordless nih? tapi bawah tu ada gak ko taip..tak kira wordless la..tak acii..hahaha..

hebak demo...hehe

nuwairani ismail said...

dalam banyak2 tu kite paaaaaaaling suke tepung pelita...eh! kuih limas tu bukan tepung pelita ke? huhuh

Zaliedana said...

Assalam kak,uii sempat lagi amik tempahan tuh..Sedap2 lak tuh..Buah melaka,uii sedapnyer,lama sungguh xwat..

tun_telani said...

... byknyer tempahan kak Q.. bagus bagus..

quinnie said...

kak naz...Alhamdulillah..selalu nya kawan yg sorang ni la yg suka nempah...hehhehe

sue..posmen cuti la hari ni..hehehhe

anna..tu ah..ngelat skit..kekekke....semacam lak rasa bila tayang gambar je..hahhahah

nuni..sama la tu..tapi limas buat dari tepung gandum..tepung pelita guna tepung beras..alkisahnya...:)

ct...seharian buat kuih je hari tu..hehhehe...

tun..family kwan kita ni memang suka makan kuih2 yg kita buat....:)

Juwita Jamaludin said...

bagusnya murah rezeki ada orang order lagi.. sedap nya nak limas tu..:)

quinnie said...

ksk ita..biasanya kawan saya yg sorang ni la..sekeluarga suka menempah dari saya ni...:)

Nurul said...

Amboi, banyaknya tempahan kak q... alhamdulillah, murah rezeki.... :)

quinnie said...

nurul...tak selalu la org tempah dari kita..kawan2 je yg selalunya pun...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...